– Fantasztikusan érzem most magam. Nagyon jó újra itt lenni, és a csapattal ünnepelni.
A rajt igen trükkösre és keményre sikeredett. Egész jól kaptam el a rajtot, de hirtelen a visszapillantó tükörből megláttam egy fekete autót. Először nem akartam hinni a szememnek, majd láttam, hogy ez az egyik Lotus. Nick Heidfeld volt az. Nagyszerűen rajtolt és figyelnem kellett rá.
Biztos vagyok benne, ha a rajtnál nem használhattam volna a KERS rendszert, akkor nem így alakul a futam és most valószínűleg nem én ünnepelnék az első helyen.
Az első kanyar után megnyugodhattam és a saját tempómat diktálhattam. Szerencsére sikerült meglépnem a többiek elől és folyamatosan tartani tudtam ezt a pár másodperces előnyt.
Ez a futam alapjaiban más volt, mint amit Ausztráliában futottunk. Itt most sokkal jobban koptak a gumik és szorosabb volt az egész csata. Összességében tényleg kemény vasárnap volt ez.
Lewis Hamilton sokáig mögöttem volt, de tartani tudtam a távolságot, noha a KERS rendszer hol működött, hol nem. Ausztráliában megtehettük, hogy nem használjuk, de itt létfontosságú volt. Nyilván nem ezt terveztük a csapattal, de az előnyünknek köszönhetően ott tudtunk maradni az élen.
Ezzel együtt elégedett vagyok a csapat munkájával, mert nagyon rövid idő alatt fixálták a problémát Ausztrália óta, de még mindig dolgoznunk kell rajta, mert nem tökéletes. Büszkék lehetünk, mert sokat utaztunk és így is eredményesek tudtunk lenni a KERS fejlődését illetően, noha az még mindig nem működik tökéletesen az autónkban.
Azt gondolom, hogy boldognak és elégedettnek kell lennünk ezzel a mai eredménnyel. Jó két győzelemmel kezdeni az évet, de még mindig nagyon sok verseny és megszerezhető pont van hátra. Nem lehetünk nyugodtak, és keményen kell nyomnunk.
Nem szabad elszállnunk a sikertől. Ez a legfontosabb.