Az osztrák Sport+Markt és a PR Marketing nevű cég kimutatta, hogy az öt legersőebb európai labdarúgó bajnokság – a spanyol, az angol, a német, az olasz és a francia – csapatai összesen 631 millió euróval gazdagodtak az előző idényben a szuvenírek eladása révén. Ez hat százalékos növekedést jelent az előző idényhez képest.
A legtöbbet a Primera División csapatai kerestek, összbevételük 190 millió euró volt, ennek 80 százalékát söpörte be a Real és a Barca – hogy pontosan milyen eloszlásban, azt nem hozták nyilvánosságra -, az angol Premier League 168 millió eurós bevétele ugyanakkor már igazságosabban oszlott el. A német Bundesliga 130, az olasz Serie A 77, a francia Ligue 1 pedig 66 millió euróval gyarapodott.
Európában a legkeresettebb szuvenír a csapatok meze, amelyekből 13,7 millió darab fogyott el.