A P&G – mely többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Pampers, a Gillette, az Ariel vagy a Lenor – elindította „Köszi Anya!” kampányának következő fázisát. A vállalat ajándékcsomaggal kedveskedik az olimpikonokat felnevelő anyukáknak.
A P&G ajándéka jól példázza, hogy a vállalat hogyan hívja életre a „Köszi Anya!” kampányt és hogyan köszöni meg az édesanyáknak mindazt, amit azért tettek, hogy gyermekeik álma valóra válhasson. Ez a bejelentés „A legjobb dolog” videó folytatása, mely az egész kampány szíve, lelke. Eddig több mint 5 millióan nézték meg világszerte, amely még jobban felhívja a figyelmet a P&G azon céljára, miszerint köszönetet mond a világon minden édesanyának, az Olimpiai Játékokhoz kapcsolódó programján keresztül.
"Hisszük, hogy minden sportoló mögött egy csodálatos és kitartó anya áll, aki mindvégig támogatta gyermekét – mondta el Marc Pritchard, a P&G globális marketing és márkafejlesztési igazgatója. – Mivel a P&G a mindennapokban is az édesanyákat és a családokat segíti, büszkén támogatjuk az olimpikonok édesanyját azáltal, hogy lehetővé tesszük számukra, hogy lássák gyermekeiket versenyezni a világ legnagyobb versenyén, és lehetőséget biztosítunk nekik, hogy a P&G Anya Rezidencián minőségi időt tölthessenek sportoló gyermekeikkel.”
A P&G Magyarország meghívta Hoffmann Rozáliát (Cseh László úszó édesanyját) és Pány Gabriellát (Kapás Boglárka úszónő édesanyját) Londonba, hogy élőben nézhessék végig, ahogy gyermekük az
Olimpiai Játékokon versenyez.
Hoffmann Rozália elmondta: "Határtalanul boldog vagyok, hogy élőben láthatom fiamat harmadik olimpiáján. Eddig a háttérből támogattam őt, onnan drukkoltam és igyekeztem mindent megteremteni neki, hogy ő a tanuláson kívül csak az edzésekre és a felkészülésre koncentrálhasson.”
"Nagyon hálás vagyok, hogy kislányom első felnőtt olimpiáján ott szurkolhatok neki a helyszínen, Londonban. Életem egyik legszebb ajándéka ez.” – tette hozzá Pány Gabriella, Kapás Boglárka édesanyja.
A P&G bejelentette továbbá, hogy minden olimpikont és családját szeretettel várja a P&G Anya Rezidencián Londonban, ahol sportolók és édesanyák egy kellemes környezetben tölthetik el a versenyek közötti időt. A P&G márkák (Pampers, Ariel, Jar, Max Factor és Gillette) nyújtotta szolgáltatásokat is igénybe vehetik az odalátogatók.
"Az édesanyák elkötelezett támogatójaként valóban életre keltjük az olimpiai mozgalom szellemét – mondta el Janky Gyöngyi, a P&G vállalatok kapcsolati menedzsere. – Tudjuk, hogy az Olimpiai Játékok kihívást jelentenek az anyáknak és a családoknak is. Az édesanyák támogatásával levesszük az olimpikonok válláról ezt a terhet és így kizárólag teljesítményükre koncentrálhatnak majd. Hisszük, hogy ez az ajándék kitűnő módja annak, hogy megköszönjük az édesanyáknak mindazt, amit tettek és tesznek.”
A Köszi, Anya! kampányban, melyet a P&G áprilisban indított útjára, a vállalat több mint 30 márkája is részt vesz, hogy együtt mondjanak köszönetet az anyukáknak. A termékek jó része, mint például az Ariel, a Head&Shoulders vagy a Gillette, az Olimpiai Játékokhoz kapcsolódó csomagolást is kapott.
"Célunk a kampánnyal, hogy minden édesanyának köszönetet mondjunk a világon – mondta el Janky Gyöngyi. – Remélem minél többen fognak hozzánk csatlakozni, és köszönetet mondanak édesanyjuknak mindazért a rengeteg fáradságért, amit véghezvittek.”