Magyar foci

Új szponzor a Fradinál, több száz milliós bevétel a zöldeknél

""

Szirmák Botond vezérigazgató elmondta, hogy nyár óta tárgyalnak a Ferencvárossal a lehetséges együttműködésről. Hozzátette: azért döntöttek a támogatás mellett, mert az idén tízesztendős pénzügyi cégnél fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, és azért választották a sportszponzorációt, mert szeretnének hozzájárulni a fiatalok egészséges életre neveléséhez, és az is céljuk, hogy segítsék az arra rászorulókat.

– A szerződés értelmében a Ferencváros minden hazai mérkőzésére 300 jegyet kapunk a klubtól, ezeket szétosztjuk majd a nagycsaládosok, illetve a hátrányos helyzetűek között. Célunk, hogy minél több fiatal jöjjön ki az Üllői úti stadionba. Reméljük, hogy többen kedvet kapnak majd a játékhoz, sőt talán egyszer új Albertek is kikerülnek közülük – fogalmazott Szirmák Botond.

Kubatov Gábor azt mondta, hogy a támogató a családi páholy kialakításában is segíti a Ferencvárost, a cég logója pedig rajta lesz a játékosok mezén is. Az elnök az MTI kérdésére, hogy az üzleti tervhez képest miként állnak a szponzori bevételekkel, azt felelte, továbbra is meggyőződése, hogy ha rend van a klubnál, megjelennek a szponzorok.

– Most körülbelül az út felénél járunk a pénzügyi tervhez képest – szögezte le az elnök. Az eseményen részt vett a Ferencváros vezetőedzője, Détári Lajos, valamint három játékosa, Rósa Dénes, Józsi György és Martin Klein. Valamennyien aláírtak öt labdát, melyet a Kaposvári Rákóczi elleni, vasárnapi mérkőzésen osztanak ki a nagycsaládos nézők között.