Új névadó szponzora van a bajnokságnak
Az MLSZ honlapjának beszámolója szerint a cég "jelentős összeggel" támogatja a pontvadászatot, cserében az idei, 2010-2011 idényben a bajnokság új neve Monicomp Liga."A cég által biztosított összeg egészét – amelyet a felek üzleti titokként kezelnek – a klubokhoz továbbítja az MLSZ, ezzel is hozzájárulva a bajnokság színvonalának emeléséhez" – olvasható az MLSZ állásfoglalásában.
Az OTP Bank tulajdonában álló társaság tevékenységi köre felöleli az IT, logisztikai és nyomdai szolgáltatást, az üzemeltetéstől a fejlesztésen át egészen az eszközbeszerzésig, kereskedelemig. A 3,1 milliárd forint saját tőkéjű vállalat célja, hogy a tapasztalatok, a tudás és a szinergiák kihasználásával további ágazatok, így a kereskedelem szereplőit is üzletei partnerei körébe vonja.
A Monicomp Zrt. azért döntött a szponzoráció mellett, mert üzleti alapon, de a közösségért felelős vállalatként növelni kívánja ismertségét és presztízsét. A vállalat egyben példát is kíván mutatni az üzleti szféra szereplőinek, hogy minél szélesebb körben vegyenek részt a labdarúgás támogatásában.
(MTI)