A külföldi oldal a napokban tett közzé egy írást, melyben a magyar közönséghez hasonlóan ők is értetlenül állnak az előtt, hogy Talmának vajon miért nem sikerült még csapatot találnia. Értesüléseik szerint ennek fő oka az lehet, hogy a magyar versenyzőnek 300-600 ezer euró közötti szponzorpénzt kellene vinnie új csapatához azért, hogy egyáltalán motort kapjon a jövő évre.
Ez a feltételezés azért érdekes, mert bár tudjuk, hogy például a MOL kihátrálása jelentősen csökkentette a Gábor által csapatba vihető pénzösszeget, a teljesítménye alapján nem lenne indokolt a „fizetőssé” válás. Ez a módszer leginkább a még nem bizonyított, frissen a mezőnybe érkezett pilótáknál szokott előfordulni, Talma pedig a 2007-es vb címével már letette névjegyét.
Azt Talmácsi menedzsere, Stefano Favaro is megerősítette, hogy jelenleg gőzerővel folynak a tárgyalások a motoros jövőjével kapcsolatban, megállapodás azonban ezidáig még nem történt. Szerintük az is elképzelhető, hogy csak a Valenciai Nagydíj után kerül pont az ügy végére.
Egy dolog azonban egyre biztosabbá válik: Egyre fogynak a jobb csapatoknál a helyek és Talmának sajnos még nem sikerült egyet sem lefoglalnia a fennmaradókból.
F.T.