""

Mint azt pontosan tudjuk 2007 F1-es bajnoka azért kerülhetett be egyáltalán a WRC körforgásába, mert akkori kenyéradója a Scuderia Ferrari nemes egyszerűséggel utilapot kötött a talpa alá, mikor még egy év hátra volt szerződéséből. 2010-ben, illetve ’11-ben a Citroen pilótája volt. Előbb a Junior csapatban versenyzett, majd mint privát pilóta bérelt egy DS3 WRC-t. Sikerekben éppen volt gazdag ez a röpke két esztendő, de azért akadt egy két olyan futam amin messze túlteljesítette a tervet Kimi. Éppen ezért vallja egykori mitfárere, hogy akár még sikeresebb is lehetett volna, ha marad.

Eltartott volna egy darabig mire abszolút versenyképessé válik, de ment volna. Mivel karrierje legnagyobb részét a pályaautózással töltötte, így a leginkább a szemére hagyatkozott, de a rallyban nem így megy. Itt az itinerre kell hagyatkoznod. Jó volt vele versenyezni, élveztem nagyon. Egy kedves, vicces figura. Mikor először mondta, hogy az F1-es visszatérésen gondolkodik, pontosan tudtam, hogy a rally számára csak egy hobbi volt, és az igazi helye ott van a cirkuszban. Az viszont biztos, hogy nagyon szereti a rally-t, és nem kizárt, hogy versenyzik is még a jövőben – mondta Kimi egykori navigátora.