Online mozgáskampányt indított a Magyar DiákSport Szövetség
Online mozgáskampányt indított a Magyar Diáksport Szövetség (MDSZ), amely a saját közösségi médiacsatornáin napi rendszerességű edzéseket, otthoni környezetben végezhető sportolással kapcsolatos ötleteket és inspiráló videókat, posztokat tesz közzé.
A szervezet célja, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett otthoni oktatás jelentette új helyzetben motiválja a fiatalokat, és napi testmozgásra buzdítsa őket.
A program élsportolókat, közéleti személyiségeket, influenszereket, testnevelőket, edzőket és egyetemi hallgatókat fog össze. Az MDSZ – amint azt közleményében jelzi – felismerve saját felelősségét és szerepét, rendelkezésre bocsátja szakmai tudását és kommunikációs felületeit és segíti a diákokat, pedagógusokat és szülőket az egészségi és fittségi állapotuk fenntartásában.
"Célunk az, hogy a WHO által az iskolás korosztálynak ajánlott napi 60 perc közepes-erős intenzitású testmozgást ebben a helyzetben is ösztönözzük, amely az MDSZ által útjára indított DO60 mozgalom legfőbb üzenete – mondta Balogh Gábor, az MDSZ elnöke. "Ennek érdekében április 1-én elindítottuk a #mozogjotthon, #moveathome kampányunkat az MDSZ Facebook és YouTube csatornáján, és a fiataloknak szóló DO60 Facebook, Instagram és YouTube csatornáinkon."
A kisebbekhez a pedagógusokon, szülőkön keresztül szól a kezdeményezés, minden nap 14 órakor jelenik meg egy 15-20 perces mozgásvideó az MDSZ Facebook oldalán, ezeket testnevelők, edzők, élsportolók és közéleti személyiségek készítik az általános iskolás korosztályra szabva. A nagyobbakhoz már közvetlenül szól a kampány, nekik a DO60 Facebook és Instagram csatornákon jelenik meg a napi edzéstartalom naponta 16 órakor. A programban szerepel zumbaóra, saját testsúlyos edzés, kifejezetten a lányoknak és fiúknak szóló tréning, illetve páros gyakorlat is.
Borítókép: facebook.com/ Magyar Diáksport Szövetség