Miért maradt mezszponzor nélkül az Inter?
A szerdai AC Milan-Internazionale összecsapáson sokaknak feltűnhetett, hogy a „vendégek” mezén nem szerepelt mezszponzor, arról eltűnt a jól megszokott DigitalBits brand.
A blokklánc-kereskedelemmel foglalkozó cég a beszámolók szerint sem az Internek, sem pedig a Romának nem fizette be ki a 2022-23-as szezonra vonatkozó szponzori pénzt.
„A DigitalBits nem fizette be a 24 millió eurós alapdíjat, illetve a hozzá tartozó 1,2 millió eurónyi bónuszt.” – közölte az Inter február végén.
Azóta megszületett a döntés az együttműködés felfüggesztéséről, így a milánói klub szereléséről lekerült a cég neve.
Wondering why Inter Milan don’t have a sponsor on their kit tonight?
Despite signing a deal worth €85 million in September 2021, Inter have not received any payments this season from shirt sponsor DigitalBits.
Back in November, Inter’s corporate chief executive, Alessandro… pic.twitter.com/8xTBah0xEl
— Jon Boafo (@JonBoafo) May 10, 2023
Először a Lazio elleni április 30-án rendezett Serie A meccsen játszottak először mezszponzor nélkül.
A csapat egyébként sikerrel vette a tegnapi akadályt, meglepően dominánsan, 2-0-ra győzték le a városi rivális AC Milant. A visszavágót jövőhéten rendezik, szintén Milánóban.