Miután Nasset Al-Attiyah a Citroën WRC programjának harmadikszámú pilótája lett, óriási katari tőke érkezett a világbajnok csapathoz. Egyes hírforrások szerint pedig Katar lett a francia gyártó elsőszámú támogatója. Így a Red Bull átvált a Mini-re, ezzel a lépéssel meg is menti az alakulatot, amely anyagi gondokkal küzd. Az osztrák energiaital-gyártó szponzorálásában a Mini teljes szezont képes futni a 2012-es WRC sorozatban.
Mindez azonban a Red Bull minapi bejelentésével, mely szerint marad jövőre is a Citroën főszponzora, szertefoszlott. A támogató és a csapat között azonban csupán egy évre szóló együttműködés van, a Volkswagen 2013-as érkezésével ugyanis az osztrák cég vált, és attól kezdve majd a Polo WRC-n lesz látható az energiaitalos logó.
A Mini jövőjéről továbbra sincs hivatalos bejelentés, Dani Sordo, az alakulat versenyzője viszont Facebook oldalán arról számolt be, hogy a csütörtöki tárgyalások eredményesen zárultak és ennek köszönhetően 2012-be tíz futamon rajthoz áll a világbajnokságban. Mindezt az alakulat egyelőre még nem erősítette meg. A Nemzetközi Automobil Szövetség közben pedig ismét kitolta a WRC-s nevezés határidejét a Mini kedvéért, az FIA március 27-ére tűzte ki a végső, immáron harmadik határidő dátumát.