A német üzletlánc tudja, mi a magyar foci sava-borsa

A lila és a zöld szín nehezen fér meg egymás mellett, kivéve, ha ételről van szó és nem fociról.


Nagyot trollkodott a német tulajdonú ALDI a Ferencvárosi TC - Újpest FC örökrangadó előtt, ugyanis több helyen is roppant frappáns reklámokkal mosolyogtatták meg a Fradi és az UTE drukkereket. Több olvasónk is kiszúrta, hogy a humoros kommunikációjáról eddig inkább a közösségi médiában ismert márka szintet lépett és a legötletesebb reklámokat dobta be a derbi előtt. Például:

"Ez a lilahagyma Ferencvárosban is bajnok" 

 vagy 

"Ezt a zöldpaprikát még Újpesten is csípik".

 

A reklámok akciós újságokban, óriásplakátokon és Facebook-bejegyzésekben is megjelentek. Maga a mérkőzés pedig 2-0-s Fradi sikerrel zárult, amivel a Ferencváros 35. bajnoki címét szerezte és sorozatban hatodszor lett az NB I legjobbja.

Videók