Kínai szponzorokkal erősít a Manchester United
A Vörös Ördögök klubvezetése egyaránt három évre szóló szponzori szerződést kötöttek a Wahaha üdítőitalgyártóval, és a China Construction Bank bankcsoporttal.Az 1987-ben alapított Wahaha, amely az elmúlt 11 év során Kína legnagyobb italgyártójává lépett elő, és olyan termékek előállításában érdekelt, mint a teljes italok, üdítőitalok, energiaitalok, palackos vizek és teák, gyümölcslevek, zabkásák és joghurtos italok, a klub első hivatalos üdítőitalgyártó partnere lett Kínában.
"Ez a klub első ilyen fajta szponzori megállapodása Kínában, minket pedig nagy örömmel tölt el, hogy egy olyan vállalattal dolgozhatunk ezentúl együtt, amely csakúgy mint a Manchester United, innovatív, és saját területén vezető szerepet tölt be" – kezdte a klub kereskedelmi igazgatója, Richard Arnold.
"A Wahaha az egyik legnépszerűbb márka Kínában, amely szimbolizálja a modern kínai gazdaság dinamizmusát, és erejét. Mi is lehet jobb mód egy mai sikertörténet megismertetésére, mint a világ első számú klubjával való kapcsolatra lépés a legnépszerűbb sportágban. A Manchester United már hosszú időre visszanyúló kapcsolattal rendelkezik Kínával, ugyanis már 11 alkalommal látogattak el az országba barátságos mérkőzések keretében. Az elsőre még 1975-ben került sor, a legutóbbira pedig tavaly augusztusban. Sir Alex és csapata teljesen le volt nyűgözve a helyi szurkolók fogadtatásától, akik teljesen megtöltötték a stadiont Sanghajban. Ez az együttműködés majd lehetővé teszi számunkra, hogy még erőteljesebben tarthassuk a kapcsolatot a helyi szurkolóinkkal, és különböző aktivitásokkal az egész év során közel érezhessék magukat hozzánk."
A China Construction Bank, amely az első kínai bank a Manchester United történetében, amellyel partneri viszonyba kerülnek, Kína legprominensebb banki csoportja, és ezentúl ők rendelkeznek azzal a kizárólagos joggal, hogy a világ legnépesebb országában a Manchester United címerével ellátott bankkártyákat bocsássanak ki. A CCB majdnem 102 millió fős ügyfélkörrel rendelkezik, így bizton állítható, hogy népszerűek lesznek Manchester Unitedes bankkártyáik, amelyek számos előnyt nyújtanak majd a klub kínai szurkolóinak. Csakúgy, mint a United, a CCB is reneget elismerést gyűjtött be az elmúlt időszakban, csak 2012 első felében több mint 30 díjat zsebelhettek be a hazai, és nemzetközi színtéren nyújtott szolgáltatásaikért.
"Elégedttek lehetünk, hogy a China Construction Bankkel töltött megállapodásunk értelmében már Kínában is bevezetésre kerülhet a Manchester United bankkártya" – tette hozzá Richard Arnold. – A Manchester United nagy méretű, 108 millió fős szurkolótáborral rendelkezik Kínában. Oda tett látogatásinkból, különösen a legutóbbi, sanghajiból tudjuk, hogy ők az egyik leglelkesebbek az egész világon. A CCB-vel megkötött kapcsolatunknak köszönhetően nem csak azt reméljük, hogy tökéletes terméket tudunk biztosítani szurkolóinknak, de ezzel együtt közelebb is kerülhetnek hozzánk."