A Sport Bild egy bennfentes (Paolo Filisetti) tervrajzával állt elő, melyen a 2015-ös Ferrari szerepel, ami többek között egy új hátsó szárnyat, új véglapokat, új motorborítást, új oldaldobozokat, új felfüggesztést és egy szintén új orrkialakítást is kapott.
Az aerodinamikai terület mellett a Ferrari abban is bízik, hogy motorerőben is jobbak lesznek. Mint arról az F1-live.hu korábban beszámolhatott, James Allison technikai főnök az új autónk egy konzervatívabb, de hatékony felfüggesztési koncepciót álmodott meg, amitől jobb lehet az új Ferrari tapadása és kanyarsebessége. A mérnökök nagyon bíznak benne, hogy a koncepció sikeres lesz, mert érezhetően híján voltak a leszorító erőnek az elmúlt években, ami mindig gyenge pontot jelentett számukra.
A nagyobb motorerő hátterében egy belül tágasabb autó áll, mely sokkal hatékonyabban használhatja fel a kipufogógázokat. Ehhez kapcsolódik az új motorborítás és az átszabott oldaldobozok, amik több hűtést generálhatnak, kevesebb energiavesztéssel. Ez volt a másik fő probléma az elmúlt szezonban.
Ha pedig az orra tekintünk, akkor a Mercedes megoldása köszönhet vissza. Mindemellett, hogy az új elem kinézetre is elfogadhatóbb, az aerodinamikában is sokat segíthet.