Így mutat majd a Barca-mez az El Clásicón!
A gránátvörös-kékek szponzori kapcsolatban állnak a zenei streamingszolgáltató Spotify-jal, és ezen partneri megállapodás keretein belül korábban már Drake, a Rolling Stones és a városból származó Rosalia is szerepelt ilyen-olyan módon a katalán klub mezeinek elején.
Ezúttal Karol G hivatalos logója – egy szögesdrótból kialakított szív, belül pedig a művésznő neve – szerepel majd a Barcelona-mezeken, elsőként a női csapat Villarreal elleni bajnokián, aztán pedig majd a férfiak mezein, méghozzá a Real Madrid elleni csúcsderbin, április 21-én.
Lewy x @KarolG = Lewy G
@Spotify pic.twitter.com/KfizhIZT1p
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) April 12, 2024
A Spotify-felületein az elmúlt négy év mindegyikében a legtöbbet streamelt latin előadó a logóról a következőket mondta:
„A ’Bichota’ stílust szimbolizálja a szív, egy olyan pillanatát az életemnek, amikor erőt, kitartást és támogatás találtam magamban és magam körül. Lévén a Barcelona sokaknak jelenti ugyanezt az inspirációt és energiát, nagyon büszke vagyok rá, hogy ott lesz a mezeken!”
The Barça x @karolg x @spotify flow is here pic.twitter.com/4HB3ZLioom
— FC Barcelona (@FCBarcelona) April 12, 2024
A mezeken túl természetesen egyéb, megvásárolható termékre is felkerül majd Karol G logója. A labdarúgók pedig addig is tovább készülnek az előttük álló fontos feladatokra, hiszen még a promóciós időszak előtt a hölgyekre BL-elődöntő, az urakra pedig BL-negyeddöntő vár.
(Fotó: spotify/Barcelona/goal.com)