Száz fiatal sportoló került be a MOL Tehetségtámogató Programjába, amelyet 2006 óta csaknem félmilliárd forinttal támogatott meg a vállalat. Az idei győztesek között 32 millió forintot osztanak szét, ezt felszerelésre, utazásra, versenyzésre költhetik a fiatal versenyzők. A MOL profi csapatának tagjai közül több klasszist is támogatott az alapítvány már utánpótláskorú versenyzőként.
Fotó: molcsapat.hu
A díjat a MOL Csapat egyik legnagyobb sztárja, Hosszú Katinka adta át a fiataloknak.
“Világrekordot állíthatnánk fel az egy négyzetméterre jutó tehetséges sportolók számával” – kezdte beszédét a világklasszis úszónő, aki nem csak gratulálni érkezett az eseményre.
Fotó: molcsapat.hu
A MOL Alapítvány kuratóriuma úgy döntött, ha már ennyi tehetséges fiatal sportoló van egy helyen, oktatást tart egy olyan témában, amire hitük szerint óriási szüksége lesz a sportolópalántáknak: arculatépítés, kommunikáció, és a közösségi média hatékony használata.
A legkedveltebb magyar sportoló, Hosszú Katinka egyike volt az előadóknak, Katkáról talán kevesen tudják, hogy az összes közösségi médiafelületét ő maga kezeli, ezért volt mit mesélnie a hallgatóságnak. A fiatalok két előadást is végighallgathattak. Pap Viktor sportmarketing szakértő a sportolói márkaépítésről beszélt, Novák Ferenc, a Neo Interactive ügynökség szakértője pedig a közösségi média arculatépítésben játszott szerepéről tartott igencsak gyakorlatias előadást, amelyben fontos szerep jutott a webbiztonságnak is.
Fotó: facebook/katinkahosszú
Forrás: molcsapat.hu