A legszembetűnőbb változást a motorborításon és a kocsi oldalán megjelenő, a korábbi időket idéző fehér minta jelenti. De az autó elejének átalakítása is azonnal szemet szúr. A csapat idén a tavalyinál rövidebb, orrkúppal állt elő, emellett az oldaldobozokon is észrevehető a változás.
A mérnökök szakítottak az egyedinek számító vonórudas felfüggesztéssel, melyet aerodinamikai előnyei miatt már 2012 óta használtak. Az új, hagyományos nyomórudas megoldás várhatóan megkönnyíti a mérnökök munkáját az autó beállítása terén, nekik nagyobb mozgásteret, a versenyzőknek pedig nagyobb stabilitást ad majd.
A Scuderiának nem titkolt célja, hogy már a legelső futamtól kezdve valós ellenfele legyen az elmúlt két szezont uraló Mercedesnek.
„Ez egy roppant izgalmas nap – nemcsak azért, mert a világ végre megláthatta a kész kocsit, hanem mert mi magunk is most láttuk először teljes valójában! Egy egész év munkája van ebben az autóban” – fogalmazott James Allison technikai igazgató.
Az új autót a bemutatót követően egyből az év két téli tesztjének helyszínére, Barcelonába szállítják, ahol várhatóan már vasárnap kipróbálják azt egy filmes napon.
Fotók:
Videó: