Egész évben telt házas mérkőzésekre számítanak a Portland Timbersnél, legalábbis erre következtetnek a klub vezetői, ugyanis három nap alatt szinte az összes szezonbérletet eladták.
Az újonc csapat közlése szerint az év első napjától kezdték az el értékesíteni a mintegy 12 ezer szezonbérletet. Az első három nap alatt 10 ezer bérletet sikerült eladni: – Még mindig rengeteg a tennivalónk, de a tízezer eladott jegy mutatja, hogy a klub szurkolói mennyre várják a csapat első szezonját az MLS-ben. – mondta a Timbers ügyvezető igazgatója Mike Golub.
Az igazgató szerint a maradék 2 ezer szezonbérletet is értékesíteni tudják, ugyanis a csapat még csak most kezdi a csapat MLS kampányát, aminek a része, hogy az egész városban hatalmas plakátokkal hirdetik a Timberst.
Érdekesség, hogy a csapat hazai mérkőzéseinek helyszínt adó PGE Parkot tavaly 31 millió dollárból (6.2 milliárd forint) felújították. A Timbers első hazai mérkőzését április 14-én játssza a Chicago Fire ellen, de nem ez lesz az első találkozója az MLS-ben, ugyanis az első fordulóban a címvédő Colorado Rapidshoz látogat a csapat.
Papp Bertalan