Gyulay Zsolt: „Használjuk ki, hogy az F1 két világbajnoka lehet hazánk reklámarca!”
Vélhetően jól emlékeznek a Formula 1 szerelmesei arra, hogy a július végi, a Hungaroringen nagy sikerrel megrendezett 26. Formula 1 ENI Magyar Nagydíj időmérő edzésén a McLaren két pilótája, Jenson Button és Lewis Hamilton kalocsai mintás overálban száguldozott. Az évadzáró brazil futamán újra lehetőség nyílna a hazánkat reklámozó ruházat viselésére, ám ehhez az kellene, hogy a sportág magyar rajongói október 15-ig az alább megadott linken szavazzanak a Kalmár István tervezte ruházatra. Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója úgy véli, összefogással elérhetjük, hogy a brit istálló két versenyzője is reklám arca legyen országunknak.
Három évtizeddel ezelőtt szerződött le egymással a McLaren és a Hugo Boss, és ez a partnerkapcsolat még ma is töretlen. Sőt, az idei 30. évforduló alkalmából a Hugo Boss 37 országban hirdette meg az „Öltöztess fel a Fináléra” design versenyt, melynek az a lényege, hogy egy-egy adott futamon a McLaren két pilótája, Lewis Hamilton és Jenson Button azt az overált viseli az időmérő edzésen, amelyet a benyújtott design-pályázaton a nemzetközi zsűri a legjobbnak tartott.
A 26. Formula 1 ENI Magyar Nagydíj kvalifikációs edzésén Kalmár István tervei alapján készült ruházatot viselték a pilóták, és most esély van arra, hogy a kalocsai mintákkal díszített overált újra megcsodálhassa az egész világ.
Ugyanis az évadzáró brazil futamon a két versenyző az eddig bemutatott 15 ruházatból azt fogja viselni, amelyikre a legtöbb szavazat érkezik. Jelenleg a magyar ruha áll az első helyen. Klikkelni az alábbi linken lehet október 15-ig, és a voksot 10 percenként meg lehet ismételni.
A Hungaroring Sport Zrt. teljes mellszélességgel az ötlet mögé állt, és Gyulay Zsolt szerint van esély arra, hogy november 27-én Sao Paulo-ban ismét a kalocsai mintákkal díszített, magyaros tűzálló ruhát viselje a két F1-es pilóta az időmérő edzésen.
„Használjuk ki, hogy a sportág két világbajnoka lehet hazánk reklámarca egy olyan eseményen, melyet szerte a világban legalább százmillió néző követ a képernyőkön keresztül. Pénzben szinte kifejezni sem lehet, mit jelentene az országnak ez a reklám” – fogalmazott az elnök-vezérigazgató.