Fotó: a magyarok megutálták Janics Natasát?
Douchev-Janics szponzorokkal teli mezben
Minderről meze árulkodik, hiszen teljesen üres maradt a versenyek alatt a magyar kajakos válogatott dressze. Korábban olyan mezszponzorok díszelegtek a mezén, mint a T-Mobile, az EDF-DÉMÁSZ, a KÉSZ vagy a Western Union. A Blikk és a Kuruc.info szerint ezek a szponzorok akár 40-50 millió forinttal is támogathatták a sportolót évente.
Az elmúlt év olykor tragikomikus eseményei pedig jól láthatóan a szponzorok kedvét is szegték, hiszen ki akarna egy olyan sportolót támogatni, aki előbb hátat fordított országának, majd visszatáncolt, amikor helyzete azt kívánta.
Douchev-Janics szponzorok nélküli mezben
Kadler Gusztáv, a Graboplast-Győr kajak-kenu szakosztályvezetője egy interjúban arról beszélt, hogy valóban nincs egyetlen egyéni szponzora sem Natasának, ám reménykednek a helyzet javulásán, amit az elért eredmények is elősegíthetnek.
Kadler egyébként biztos benne, hogy Natasa a duisburgi világbajnokságról sem jön haza aranyérem nélkül: "Az látszik, hogy a közvélemény ebben a sportágban mindig csak az aranyérmeknek tud igazán örülni, de nem nevezném sem csalódásnak, sem kudarcnak, hogy most kevesebb aranyérmet szereztünk a szokottnál. Emlékeztetnék, hogy 1999-ben ennél szerényebb volt az eredménysor, majd 2000-ben a sydney-i olimpián négy aranyat nyertünk."