Forma-1: új szponzor a Ferrarinál – fotó!
Az együttműködés bejelentésére Barcelonában került sor és az eseményen részt vett Fernando Alonso, a Ferrari csapat pilótája is. Közvetlenül a bejelentés után a spanyol pilóta egyenesen a versenypályára ment, ahol először vezethette a Ferrari 2013-as F138 versenyautóját, amelyre már felkerült a jellegzetes UPS pajzs is.
A Scuderia Ferrari a Formula-1 Világbajnokságon 19 országban versenyzik majd a szezon során, széleskörű megjelenési lehetőséget biztosítva ezáltal a UPS számára. Az első futamra márciusban, Ausztráliában kerül sor, az utolsónak pedig novemberben Brazília biztosít helyet. A UPS pajzs látható lesz a Fernando Alonso és csapattársa Felipe Massa által vezetett Ferrari F138 versenyautókon, a versenyzők overálján, a flotta szállító járművein, és minden egyéb a versenypályán használt felszerelésen.
UPS nem csak a Ferrari “Hivatalos Logisztikai és Szállítási szponzora” lesz, de részt kíván venni a csapat mindennapos működésében is, azáltal hogy magára vállalja a kritikus és komplex
szállítási feladatok lebonyolítását.
“Nagyon örülnünk, hogy a UPS-t, a világ egyik legsikeresebb és legismertebb márkáját is partnereink között köszönthetjük – mondta a Scuderia Ferrari csapat igazgatója, Stefano
Domenicali. – A kiváló minőség, az innováció és a precizitás a csapat működésének valamennyi folyamatának kritikus eleme. A UPS egy világméretű és globálisan elismert vállalat, amely osztja ezeket az értékeket. Számunkra ez remek lehetőséget nyújt, hogy közösen új lehetőségeket fedezzünk fel a csapat mindennapi működésének és hatékonyságának fejlesztésére.”
“ Izgatottan várjuk, hogy csatlakozhassunk a Ferrarihoz, és részei lehessünk a Formula-1-es csapat sikereinek – nyilatkozta Christine Owens a UPS kommunikációs és márka menedzsment részleg szenior igazgatóhelyettese a hosszú távú együttműködés aláírásakor. – A UPS már több mint 12 éve fogalakozik autósporttal. Azáltal, hogy a Formula-1-es versenyeken is megjelenünk a világ egyik legismertebb versenycsapatának támogatójaként, két olyan márka egyesül, amelynek történelme és kultúrája messzire nyúlik vissza.”