A héten egy brazil újságíró értesülése nyomán híre ment, hogy jövőre száműzik a rondának tartott törést a Forma-1-es autók orráról. Livio Oricchio az O Estado de S.Paulo című lapban azt írta, "az FIA tisztában van vele, hogy a közönség elégedetlen az idei autók kinézetével."
A német Auto Motor und Sport azonban úgy tudja, az FIA csak egy olyan változást engedélyezne a csapatoknak, hogy áthidalhatnák az orrkúp mögötti lépcsőt egy "strukturális szerepet nem játszó" idommal. Magát a törést nem száműznék, mivel biztonsági okokból vezették be: az orr megengedett maximális magasságát azért csökkentették, hogy az oldalütközések során ne a másik pilóta fejét találja el. A váz eleje azonban továbbra is ugyanolyan magas lehet, mint eddig.
Bár ezt a különbséget elvileg törés nélkül is át lehet hidalni, ahogy az a McLaren és a Marussia példájából látszik, ez gyökeresen más aerodinamikai filozófiát követel, ezért a többi csapat valószínűleg nem állna át rá, ha nem lenne kötelező. A német lap szerint a többségük még a szerkezetileg jelentéktelen áthidaló idomot sem használná.
Egyetértett ezzel Matt Morris, a Sauber főtervezője is. "Valószínűleg hozzá kell szoknunk a lépcsőhöz" – mondta. "Feltételezem, hogy jövőre ugyanígy meg fog maradni."