Felbőgnek a motorok, három magyarral a fedélzetén rajtol a WTCR
A 2019-ben győztes Michelisz Norbert mellett Tassi Attila és Boldizs Bence, csapatként pedig a Zengő Motorsport képviseli a magyar színeket a túraautó-világkupa pénteken rajtoló 2021-es idényében.
A mezőny először a legendás németországi Nürburgringen méri össze tudását, pénteken időmérő edzést, szombaton pedig két futamot rendeznek a résztvevők számára.
Michelisz maradt a Hyundai kötelékében, amellyel 2019-ben megnyerte a világkupát, és a tavalyi kevésbé sikeres esztendő után az idén újra a trófeáért akar harcolni.
A Hondával versenyző Tassi a tavalyi két dobogós helyezése után ebben az évben még jobb eredmények elérését tűzte ki maga elé, míg a 2020-ban újonc Boldizs a második szezonjában már rendszeresen az élmezőnyben harcolna.
A Zengő Motorsport négy Cupra típusú versenyautót indít a sorozatban, az egyiket Boldizs, a másikat a spanyol Mikel Azcona, a harmadikat a rutinos brit Rob Huff, a negyediket pedig a szintén spanyol Jordi Gené vezeti majd.
Az idei mezőnyben öt gyártó versenyautói szerepelnek, és jelentős változás, hogy a korábbiaktól eltérően már nem három, hanem csak két futamot rendeznek egy versenyhétvége során.
A WTCR történetében először lesz női versenyző is a mezőnyben, a svéd Jessica Bäckman testvérével, Andreasszal együtt a Target Competition színeiben száll harcba a bajnoki pontokért. A WTCR sajtószolgálatának közlése szerint ez lesz a világkupa fennállása során az első csapat, amelynek autóit egy testvérpár vezeti.
Először lesz női versenyző a mezőnyben.
Fotó. fiawtcr.com
A németországi idénynyitó után június végén Portugáliában folytatódik a sorozat, majd Spanyolország és Olaszország következik, augusztus 21-22-én pedig a Hungaroringre látogat el a mezőny. A mogyoródi fordulót követően a Koreai Köztársaságban és Kínában is versenyeznek, a szezon pedig Makaóban zárul november második felében.
Borítókép: michelisz.hu