További két évig Erste Ligának hívják a magyar bázisú jégkorongbajnokságot – jelentette be szerdán a pénzintézet és a magyar szövetség (MJSZ).

"Egy kétszáz éves intézmény jól meggondolja, kivel működik együtt, melyik sporthoz adja a nevét" – értékelt a megállapodás aláírása előtt Jelasity Radován, a magyarországi Erste Bank elnök-vezérigazgatója. Leszögezte, a három éve megkezdett stratégiai együttműködés nyomán "kölcsönös előnyökkel, pozitív tapasztalatokkal" lettek gazdagabbak.

"Ezért ezekben a nehezebb időkben is kitartunk és tovább folytatjuk az együttműködést, amelyet további két évvel meghosszabbítunk." – tette hozzá.

"Nehéz időszakot él át a nemzetközi jégkorong, sajnos a magyar hoki sem kivétel ez alól" – hangsúlyozta Such György, az MJSZ elnöke. – "Különösen fontos, hogy hosszú távon elkötelezett, megbízható partnerekkel tudunk együttműködni, az Erste Bank személyében ilyen partnerünk volt, van és lesz."

Kifejtette: a további előrelépés feltételeit kívánják megteremteni és a lelkes közönség igényeit kiszolgálni:

"A konstrukciónk alapvető eleme a magyar bázisú bajnokság, ennek stabilitását és fejlődését biztosítja a megtoldott együttműködés."

Az MTI kérdésére elmondta: a világjárvány hatására az anyagi körülmények, pénzügyi lehetőségek korlátozottabbak.

"Mivel nem volt forrás a felnőtt válogatott szponzorációjára is, partnerünk erről felelős és korrekt módon lemondott, a fókuszt pedig a ligára helyezte. Ezzel megnyílt előttünk a lehetőség, hogy a nemzeti csapathoz újabb szponzort keressünk." – fogalmazott.

Szőke Álmos, az Erste Liga elnöke leszögezte, az együttműködés stabil alapot adott a szemmel látható fejlődéshez. Mint mondta, a szakmai munkában is sok segítséget nyújt a bank, a profi marketinget és a nézőtoborzást említette példaként, amelyek a liga hosszú távú fejlődését szolgálják.

"Olyan versenysorozattá vált a liga, amelyre lehet alapozni"
– mondtat. Kiemelte: a csapatok erősítenek a következő szezonra, így erős bajnokságra számít a 2020/21-es idényben, amelyet szeptember közepe körül szeretnének elkezdeni.

Szabados Richárd, a liga alelnöke, az Erste Bank vállalati üzletágának vezetője a tervek közül megemlítette a klubok üzleti szemléletének javítását, valamint a "Családok a jégpályára" marketingakciót.

Borítókép: jegkorongszovetseg.hu