Angol fociFriss hírek

Elképesztő üzlet – pénzügyi óriás áll be a Liverpool mögé

Kép forrása: Jakub Porzycki/NurPhoto via Getty Images

A Liverpool FC bejelentette többéves globális együttműködését az EC Markets pénzügyi szolgáltatóval. A megállapodás nemcsak az Anfield reklámfelületein, hanem a klub különböző digitális csatornáin is jelentős megjelenést biztosít a brókercégnek.

Az előző szezonban 20. Premier League-címét ünneplő klub hivatalosan is bejelentette, hogy globális szponzori megállapodást kötött a deviza-, részvény-, index- és árupiaci kereskedelemben tevékenykedő pénzügyi vállalattal.

A több évre szóló partneri kapcsolat augusztus 4-én, az Athletic Bilbao elleni felkészülési mérkőzésen debütál a nagyközönség előtt, amikor az EC Markets logója először jelenik meg a pálya szélén.

A klub közleménye szerint a partnerség lehetőséget ad a cégnek, hogy új közönségeket érjen el a Liverpool globális digitális jelenlétének és szurkolói bázisának segítségével.

A megállapodás széles körű megjelenést biztosít Anfield stadionban is. A LED-reklámtáblák és digitális hirdetőfelületek szezononként több mint 500 millió TV-nézőhöz jutnak el világszerte.

Ben Latty, a Liverpool FC kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott:

„Olyan partnereket keresünk, akik osztoznak a szenvedélyünkben, AZ ambícióInkban és az innováció iránti elkötelezettségünkben. Büszkén üdvözöljük az EC Markets-t a Liverpool-családban.”

Matthew Smith, az EC Markets vezérigazgatója szintén elégedetten kommentálta az együttműködést:

„Izgatottan tekintünk a Liverpoollal kötött partnerség elé. Ez a klub a világ egyik legsikeresebb és legismertebb futballcsapata. Ahogy ők a Premier League élén állnak, úgy mi is piacvezetők kívánunk lenni a pénzügyi szektorban.”

A Pool újabb lépést tett afelé, hogy üzletileg is globális márkaként erősítse pozícióját, miközben a szurkolók világszerte izgatottan várják a következő idény kihívásait – immár az EC Markets támogatásával.

A Liverpool már a nyár előtt kipipált egy fontos szerződést