Baranya Rali: vezető helyről kellett feladnia a versenyt az OXXO-s duónak
Király Gábor, az OXXO Energy Drink rallyversenyzője számol be a hétvégéről:
"A már jól megszokott LADA VFTS-ünkel álltunk rajthoz a népesnek mondható 14-es géposztályban. Erre a versenyre elkészült az új motorunk, és a futómű is fel lett újítva, így bizakodva vártuk a versenyt! A prológot követő első esti gyorsaságin mindjárt bekezdtünk, és a Kronome-ék szekvenciális váltós 185 LE-s Skoda Fabiája után a második legjobb időt értük el! A második gyorsasági szintén a legendás Kemping-Árpádtető szakasz volt, amit már korom sötétben teljesítettünk, és immár a kategória legjobb idejével sikerült abszolválnunk!Az esti nagy szervizt követően a kategóriánk első helyén állva vonultunk be a parc-fermée-be a másnap reggeli rajtig. Reggel igazi őszi, ködös, csúszós pályák vártak minket. A reggeli első Árpádtető-Abaliget gyorsaságit is sok csúszkálással, látványos autózással teljesítettük, és az időeredményünket nézve most is a kategória első idejét értük el. A következő Nyárásvölgy-Hetvehely gyorsaságit baleset miatt törölték. A soron következő Vasas-Zobák szakaszon a rajt után nem sokkal bemutattunk egy megforgást a nézők nagy örömére, így itt 0,3 másodperccel "kikapva" csak egy kategória második időt sikerült megfutni, de az összetettben így is vezettük a kategóriánkat. 45 perces szervizt követően újból Árpádtetőn rajtoltunk, és itt jött el az, amit nagyon nem akartunk. A hírhedt Kőbányás kanyarhoz érkeztünk, második fokozatban teli gázzal kezdtük meg a fordulót, és az autónk felállt két kerékre, majd amikor visszaérkeztek a balos kerekek a meleg gumival az aszfaltra, hirtelen megtapadt, és eltörött a féltengelyünk. Sajnos itt lett vége a versenyünknek, mivel az előfeszített sperrel sem tudtunk kijönni a szakaszról. Sajnos így elment az első helyünk, és csalódottan leadtuk a menetlevelünket. Amíg versenyben voltunk, addig viszont nem okoztunk csalódást a szurkolóinknak, és jó időket tudtunk menni."