Olasz foci

Balotellivel reklámozzák a híres Netflix-sorozat legújabb évadát

Kép forrása: X / Ben Jacobs

Az olasz Genoa játékosai a 'Nyerd meg az életed!', vagy ismertebb nevén a Squid Game közelgő új évadát promózzák szereléseikkel.

A sorozat 2021-ben kasszasikerként robbant be nemcsak Dél-Koreában, de a leghíresebb streaming-szolgáltatónál is.

A rajongók epekedve várták a folytatást, amelynek dátumát 2024. december 26-ára tűzte ki a gyártó.

Ennek is köszönhető, hogy az alig egy hét múlva már elérhető őrült thrillert Olaszországban is elkezdték reklámozni.

A Netflix a Genoát találta meg azzal, volna-e szíves eleget tenni a kérésnek, és promózná-e a következő bajnokiján a második évadot.

A klub négy játékosa, Mario Balotelli, Morten Frendrup, Johan Vásquez és Pierluigi Gollini a sorozatban elhíresült zöld melegítőben pózolt. Valamint a Napoli elleni meccsre is ebben vonulnak majd ki a játékosok. Továbbá a mérkőzésen viselt mezükön is látható lesz a ‘Squid Game 2’-logója.

 

Nem ez az első eset, hogy a koreai sorozat alkotói és forgalmazója futballcsapatokkal működnek együtt. Korábban a Cruz Azul, a Platense és a Tottenham is népszerűsítette a franchise-ot.