Balotellivel reklámozzák a híres Netflix-sorozat legújabb évadát
Az olasz Genoa játékosai a 'Nyerd meg az életed!', vagy ismertebb nevén a Squid Game közelgő új évadát promózzák szereléseikkel.
A sorozat 2021-ben kasszasikerként robbant be nemcsak Dél-Koreában, de a leghíresebb streaming-szolgáltatónál is.
A rajongók epekedve várták a folytatást, amelynek dátumát 2024. december 26-ára tűzte ki a gyártó.
Ennek is köszönhető, hogy az alig egy hét múlva már elérhető őrült thrillert Olaszországban is elkezdték reklámozni.
A Netflix a Genoát találta meg azzal, volna-e szíves eleget tenni a kérésnek, és promózná-e a következő bajnokiján a második évadot.
A klub négy játékosa, Mario Balotelli, Morten Frendrup, Johan Vásquez és Pierluigi Gollini a sorozatban elhíresült zöld melegítőben pózolt. Valamint a Napoli elleni meccsre is ebben vonulnak majd ki a játékosok. Továbbá a mérkőzésen viselt mezükön is látható lesz a ‘Squid Game 2’-logója.
Genoa have partnered with Netflix to promote season two of Squid Game. Mario Balotelli, Morten Frendrup, Johan Vásquez and Pierluigi Gollini wore green Squid Game tracksuits with their numbers. Genoa’s kit for Saturday’s match vs. Napoli will have the Squid Game 2 logo on it.🦑 pic.twitter.com/NziT5bLCDM
— Ben Jacobs (@JacobsBen) December 18, 2024
Nem ez az első eset, hogy a koreai sorozat alkotói és forgalmazója futballcsapatokkal működnek együtt. Korábban a Cruz Azul, a Platense és a Tottenham is népszerűsítette a franchise-ot.