„2010-ben már részt vettem ezen az eseményen, ami egy rendkívül jó tapasztalatot jelentett számomra. Nagyon szórakoztató volt az éjjeli munka és a hangulat is más volt a paddockban. Európai idő szerint dolgozunk, ugyanakkor furcsa, hogy akkor fekszünk le, amikor a nap felkel.”  – fejtegette Nicolas Hülkenberg, aki szerint komoly kihívást jelent a szingapúri versenypálya:

„Ugyanakkor elmondhatjuk az, hogy számomra ez az év legkeményebb versenye. Fizikailag és mentálisan is. 23 kanyar van a pályán és ez az egyik leghosszabb verseny a szezonban. Minden alkalommal közel 2 órát ülünk az autóban. A magas hőmérséklet és a páratartalom komoly kihívást jelent.”

""

Paul di Resta abban reménykedik, hogy a Force India csakúgy, mint az egész idényben, jobban teljesít az utcai pályákon:

„Tavaly egy jó versenyem volt Szingapúrban, és láthattuk, hogy az autónk idén erős az utcai pályánkon. Szóval remélem, hogy egy jó hétvégét zárunk és sikerül pár fontos pontot szereznünk. Ez egy olyan pálya, amit mindenki kedvel, és egyúttal egy érdekes verseny is, mivel szokatlan a menetrendünk a hétvégén. A pályán jó munkát végeztek a világítással, szóval nem igazán vesszük észre azt, hogy éjszaka autózunk. Ez majdnem jobb, mint, amikor egy felhős időben vezetsz. Olyasvalami, amihez nagyon gyorsan hozzá tudsz szokni. A másik fontos dolog, hogy európai idő szerint dolgozunk a hétvégén, szóval nagyon még alkalmazkodnunk sem kell ehhez.”

""

„A rutinom szerint minden alkalommal hajnali 6 órakor megyek ágyba Szingapúrban, és csak délután 2 órakor kelek ki onnan. Fontos, hogy a szálloda személyzete a reggeli órákban ne zavarjon meg minket, mivel szükségünk van az alvásra.”