A hátsó légterelő és a KERS visszatérése az előzéseket hivatott támogatni, de vajon tényleg így van ez?
A Mercedes GP pilótája, Nico Rosberg például nem tud megbízni a szerkezetben, a hatalmas tempó ugyanis veszélyes lehet a fékezésnél. A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint a fejlesztés be fogja váltani a hozzá fűzött reményeket.
Fernando Alonso ismét hisztizett, hiszen szerinte csak a két másodperccel lassabb autókat lehet megelőzni, a közel azonos szintű autókkal szemben haszontalan lesz. Véleménye szerint, ha így lesz idén is a rendszer, akkor egy tavalyihoz hasonló szituációban ismételten nem tudná megelőzni Vitalij Petrovot.
A szabályok szerint a rendszer csak a kijelölt pályaszakaszon (a célegyenes utolsó 600 méterén) és csak akkor aktiválható, ha a pilóta egy másodperces távolságon belül van az előtte állóhoz képest – írta a motorsportal.hu.