Angol fociEgyéb

A sportszergyártó marketing katasztrófája lesz Cucurella cipőcseréje?

Kép forrása: Marc Atkins/Getty Images)

A Puma komoly imidzs-vesztéssel néz szembe azután, hogy a Chelsea védője a kukába dobta az új cipőjüket.

A vasárnapi Tottenham-Chelsea bajnokit ugyanis pocsékul kezdte Marc Cucurella, aki kétszer is elcsúszott a találkozón. Balszerencséjére mindkét eset után gól kapott a csapata. A spanyol játékos 0-2 után gyorsan cipőt is cserélt, majd a meccset követően egy Instagram-sztoriban mutatta meg, mi lett a sorsa a bűnös cipőnek.

Ugyanis a kukába vágta őket egy „bocsánat, Kékek” felirat kíséretében.

A cipőt gyártó Puma viszont ezzel igazi marketingkatasztrófával néz szembe. Hiszen a cég új modelljéről van szó, amely potom 220 fontba kerül.

Úgy hirdették meg, hogy az alkalmazkodóképességük és kényelmük miatt áttörést jelentő futballcipők lesznek, azzal a céllal, hogy kulcsfontosságú területeken javítsák a játékosok teljesítményét. Azonban Cucurella cselekedete jelentősen rombolta az imázst a minőséggel és hatékonysággal kapcsolatban. A kudarc ellenére a sportszergyártó egyelőre hallgat.

Így azt sem tudni, hogy a negatív reklám is reklám-e? Azaz nőtt, vagy beesett az eladás a cipőből?