A klub bevétele az elmúlt szezonban 512.6 millió euró volt. Az előző gazdasági évhez képest ez 33.1 millió eurós, hét százalékost növekedést jelent. A ranglista első hat helyén nem történt változás, a Real Madrid továbbra is vezeti a listát, immár zsinórban nyolcadik éve.
A bevételeket tekintve a jegyeladásból származó bevételek 2.6 millió euróval nőttek, és 126.2 millió eurót jelentettek. A televíziós közvetítési jogokból, a Bajnokok Ligája részvételből és a nemzetközi barátságos mérkőzésekből származó bevételek elérték a 199.2 millió eurót, ami 15.7 millió euróval több, mint az egy évvel korábbi. A növekedés két tényezőnek köszönhető. Egyrészt a csapat szereplése javult a nemzetközi szintéren a korábbi évekhez képest, másrészt a Kínában, Egyesült Államokban, és a Közel-keleten tett túrák jelentős bevételeket eredményeztek. Végezetül a sportmarketinghez kötődő bevételek 14.8 millió euróval növekedtek, és 187.2 millió eurót tettek ki. A növekedést megmagyarázza a szponzori és a reklámszerződésekből befolyó összegek emelkedése, és bizonyíték arra, amit a jelentés megállapít: „az hogy ilyen nehéz gazdasági környezetben képes volt növekedést elérni, rámutat arra, hogy a globális kereskedelmi márkák nagyon szívesen alkotnak partnerségek egy olyan klubbal, mint a Real Madrid. "
A Deloitte kiemeli, hogy a világ húsz legnagyobb bevételével rendelkező labdarúgó klubjának összbevétele 4.8 milliárd eurót tesz. Tíz százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az első húsz csapat Európa öt legerősebb bajnokságából kerül ki. Angliából hét csapat szerepel a listán, Olaszországból öt, Németországból négy, Spanyolországból és Franciaországból pedig kettő.