Nemzetközi labdarúgás

A Real Madrid a hatalmas aláírási bónuszon felül is adna pénzt Mbappénak – sajtóhír

A Real Madrid a hírek szerint ebben a hónapban fokozza a Kylian Mbappé megszerzésére irányuló erőfeszítéseit, és újabb hírek láttak napvilágot a francia csatárnak tett ajánlatukról.

A 25 éves játékosnak a szezon végén lejár a szerződése, és a madridiak a favoritok közé tartoznak, hogy még idén elcsábítsák Mbappét a Paris Saint-Germaintől.

A PSG egyelőre nem tett ajánlatot Mbappéért, ehelyett inkább előbb megerősítést szeretne kapni arról, hogy akar-e Franciaországban maradni vagy sem.

Mindeközben a spanyol fővárosból érkező tudósítások témája az volt, hogy Mbappé többé-kevésbé tudja, hogy nem fognak bankot robbantani érte, és azt szeretnék, ha a fizetése közelebb lenne Jude Bellingham és Vinícius Junior fizetéséhez (10-12 millió euró), mint a jelenlegi szerződése, amely a pletykák szerint évi 70 millió euró körül mozog.

La Liga president Javier Tebas on Kylian Mbappé and Real Madrid.

“There is a high probability that Mbappé will arrive at Real Madrid. More than 50%”.

“It’s a personal opinion… it depends on Real Madrid, they will decide”. pic.twitter.com/dVX8D0u5SU

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) January 29, 2024

A Cadena Cope szerint van egy kis csavar ebben az ajánlatban. Míg az ajánlatuk szerint az alapfizetése évi 15 millió euró körül lesz, addig nem csak 60 millió eurós aláírási bónuszt adnak neki, hanem a képmásjogok tekintetében is engednek némi teret. A képmásjogok évente több tízmilliót is érhetnek, és a Real Madrid általában ezt megtartja magának, de a Cope szerint hajlandóak Mbappénak 60%-ot adni ezekből a jogokból.

A 2022-es Mbappé-saga során állítólag a képmásjogok kulcsfontosságú szerepet játszottak a két fél közötti beszélgetésekben, Mbappé ugyanis forradalmasítani akarta a játékot ebben a tekintetben.

A mostani francia szövetségi kapitány több éven keresztül visszatartotta a hozzájárulását ahhoz, hogy a Francia Labdarúgó-szövetség lemondjon az arculati jogairól, megakadályozva ezzel, hogy a legjobban értékesíthető eszközüket használják a marketingtevékenységük során.

Borítókép: Franco Arland/Getty Images