A modern pályák közül a malajziai tekint vissza a legkomolyabb múltra, hiszen tizennyolc éve folyamatosan vendégül látja a királykategóriát, helye azonban kérdésessé vált, miután csökkent a futam iránti érdeklődés. A pálya ügyvezetője, Razlan Ahmad Razali elárulta, idén csak a jegyek 60 százalékát tudták eladni, a televíziós nézettség pedig sosem volt annyira alacsony, mint idén.
Bár a helyszínnek 2018-ig szerződése van a Forma–1 Menedzsmenttel, a pálya részvényesei és az ország pénzügyminisztériuma a héten újratárgyalja a nagydíj sorsát.
Az ország sportminisztere, Khairy Jamaluddin eközben kijelentette, Malajziának valóban fel kellene adnia a Forma–1-et, és inkább a MotoGP-re kellene koncentrálnia, a kétkerekű világbajnokság futama ugyanis „olcsóbb” és nagyobb érdeklődést is generál, köszönhetően annak, hogy az utóbbi időben több helyi versenyző is feltűnt a kisebb kategóriákban.
(m4sport.hu)