A kontinenstornák a marketingeseket is megihletik
Egy időben zajlik az európai és az amerikai kontinens aktuális seregszemléje – az Európa-bajnokság és a Copa America is szolgált olyan történésekkel, amelyek megihlették a világ nagy sportszergyártóinak marketingosztályait.
A Nike volt az első, aki egy globálisan is nagyot „futó” Copa America-fotó fogadtatását igyekezett meglovagolni a sportmarketig-osztályukra mindig jellemző, nagyon frappáns félmondattal.
„Mindenki akar belőle egyet. Rendeld meg a sajátodat a Nike.cl-ről!”
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Vasárnap az egész világ Jude Bellingham szemkápráztató góljáról áradozott – nem kellett több az Adidas képviselőinek. Még szöveget sem alkottak, csak egy jól kivágott fotórészlet és a cég logója, meg képaláírásnak a szlogenjük került egy helyre.
„Írd Te a történeted”
write your own script ✍️ 🔁 pic.twitter.com/bViSyU9ooJ
— adidas Football (@adidasfootball) July 1, 2024
Egyszerű, mégis nagyszerű ötletek, mindkét cégóriás marketingeseitől. Jár a taps.