Egyéb

A kontinenstornák a marketingeseket is megihletik

Kép forrása: Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

Egy időben zajlik az európai és az amerikai kontinens aktuális seregszemléje – az Európa-bajnokság és a Copa America is szolgált olyan történésekkel, amelyek megihlették a világ nagy sportszergyártóinak marketingosztályait.

A Nike volt az első, aki egy globálisan is nagyot „futó” Copa America-fotó fogadtatását igyekezett meglovagolni a sportmarketig-osztályukra mindig jellemző, nagyon frappáns félmondattal.

„Mindenki akar belőle egyet. Rendeld meg a sajátodat a Nike.cl-ről!”

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Marketing Mind (@marketingmind.in) által megosztott bejegyzés

Vasárnap az egész világ Jude Bellingham szemkápráztató góljáról áradozott – nem kellett több az Adidas képviselőinek. Még szöveget sem alkottak, csak egy jól kivágott fotórészlet és a cég logója, meg képaláírásnak a szlogenjük került egy helyre.

„Írd Te a történeted”

Egyszerű, mégis nagyszerű ötletek, mindkét cégóriás marketingeseitől. Jár a taps.