A versenyzők érdekvédelmi szervezetét irányító Alexander Wurz múlt héten megemlítette, később akár szélvédővel is kiegészíthetik a glóriát a nagyobb védelem érdekében – a Motorsport pedig úgy tudja, már folynak is az erre irányuló kutatások. A szakemberek egyelőre nem tudják, golyóálló üveget vagy műanyagot használjanak-e hozzá, s miután egyelőre kellően ellenálló anyagot sem találtak még, az első évben biztosan csak a puszta glóriás megoldás kerül fel az autókra.

A lap két, a technikai szakíró, Giorgio Piola által készített grafikát is közzétette, melyek egyikén a szélvédő a teljes pilótafülkét körbekeríti, míg a másikon az elülső rész a jobb kilátás biztosítása érdekében hiányos maradt.
Az első számítások szerint a glória nagyjából 10-15 kilogrammnyi többletsúlyt jelent majd az autókon, ám az FIA már vizsgálja a tömeg csökkentésének lehetőségét.