Belejött az apróhirdetésbe Kevin McCabe. A Ferencváros labdarúgócsapatának tulajdonosa az orosz Vedomosztyi című lap hirdetési rovata után most a Financial Times üzleti internetes hirdetőoldalán, a businessforsale.com-on keresüzleti partnert. Az oldalon nemes egyszerűséggel "Közép- és Kelet-Európa legnépszerűbb klubjaként" említik az FTC-t, és állítólag már több külföldi befektető is érdeklődött a hirdetés nyomán.
Gerstl Alexander, a Ferencvárost működtető Zrt. vezetője az origo-nak elmondta: – Ez egy koncepció része, egyeztettek velünk korábban arról, hogy mi jelenjen meg a hirdetésekben, úgy tudom, hogy az angliai is hasonló, mint az orosz, néhány plusz információval. Ebben a két országban adtuk fel a hirdetést, és egyelőre nem is tervezzük, hogy máshol megjelentetjük.
Kétségkívül érdekes koncepció, de ha bejön, akkor hatásos. Egy jó tanács: ha felteszik a klubot a vaterára, a minimál ár kijelölésénél vigyázzanak, mert az kötelez és ha lemarad egy-két nulla, akkor…