Magyar foci

A Ferencváros a közösségi médiában az élen áll

 

2016 nagyon aktív év volt a Ferencvárosi Torna Club számára. A klub honlapjának beszámolója szerint, mivel labdarúgó csapat bajnoki címet, illetve Magyar Kupa győzelmet ünnepelhetett, ennek megfelelően az érdeklődés is egyre nagyobb lett a Fradi iránt.
 
A klub hivatalos Facebook oldalát az év végére több mint 232 ezren követik. Egyik magyar klub sem rendelkezik ennél többel.
 
A Facebookon napi több posztot is olvashatnak szurkolók, ennek köszönhetően a legnagyobb közösségi oldalon megosztott posztok hónapra lebontva összesen négy millió posztelérést eredményeznek, ez éves szinten 48 millió elérést jelent.
 
""
 
Ennél talán jelentősebb a következő adat, ami azt összesíti, hányszor váltott ki reakciót az adott poszt (kedvelés, hozzászólás, megosztás). Egy hónapban átlagosan másfél millió tevékenység kísérte a posztokat, ez egy évben 18 millió reagálás.
 
A Ferencváros hivatalos Facebook oldala az írásos bejegyzések mellett videókat is rendszeresen közzé tesz. Ezeket egy hónapban átlagosan 350 ezren nézik meg szurkolók.
 
Facebook-közösség mellett egyre nagyobb tömeget vonz a klub Instagram-profilja is. A közel 30 ezer követővel rendelkező oldal havi átlagra lebontva 150 ezer posztelérést ér el. Egy hónapban átlagosan 15 ezer reakciót váltanak ki a posztok.