Miért nincs a Chelsea mezén mezszponzor?

Bemutatták a londoni klub mezét, amelyen semmilyen főszponzor nem szerepelt.


 A londoni kékek bemutatták a 90-es évek által inspirált hazai mezüket, amelyen az egyik legnagyobb meglepetés az, hogy nincs rajta főszponzor.

A hat nagy angol klub közül ezzel ők lettek az elsők, akik enélkül kezdik meg a szezont. De mi is ennek az oka?

A klub sokáig a Paramount+-szal egyezkedett, ahol már meg is állapodtak a felek, de a Premier League megvétózta azt. Ennek oka, hogy féltek attól, hogy a műsorkészítő cég és az ő közvetítési jogai nem férnek majd meg egymás mellett.

A Chelsea egyezkedett a Stake nevű szerencsejáték céggel is, őket azonban a szurkolók nem szerették volna a mezen látni, továbbá kizárta a hosszútávú megállapodást az, hogy a PL-klubok a 2025-26-os szezontól nem viselhetnek szerencsejátékot népszerűsítő főszponzort a mezükön.

A klub főszponzora a tavalyi szezonig a Three telekommunikációs cég volt, akik 40 milliót fizettek a megjelenésért, ez az együttműködés azonban lejárt.

A Daily Mail bennfentesei szerint ha a klubnak sikerülne is szponzort találni, csak jóval kevesebbért, évi 25 millióért tudják csak eladni a mezhelyüket, a klub romló renoméja miatt.

Fotó: chelseafc.com

Videók