A Ferrari továbbra is Pumában hasít

A Ferrari és a PUMA bejelentette, hogy hosszú távra kiterjesztik együttműködésüket.


A nemzetközi sport lifestyle márka, a PUMA továbbra is hivatalos licencpartnere lesz a Ferrari márkájú termékeknek és hivatalos beszállítója a Scuderia Ferrari csapatnak. A hat éven keresztüli nagyon sikeres együttműködés után ez a megállapodás biztosítja a két vállalat további közös munkáját hosszú távon.

Ezzel a meghosszabbított együttműködéssel, a PUMA továbbra is részt vesz a Ferrari cipők, ruházat és kiegészítők fejlesztésében a nemzetközi piacon. A Forma-1 versenynaptár új helyszínekkel gazdagodik, az F1 sport nemzetközi hírneve folyamatosan növekszik, ennek köszönhetően a Ferrari logóval ellátott termékek eladási teljesítményének növekedése tapasztalható világszerte. A partnerség mind a PUMA, mind a Ferrari számára az egyik kereskedelmileg legértékesebb partneri együttműködéssé vált, így a két vállalat megerősíti kapcsolatát egy teljesen új kollekció megtervezésével, amely ez év végén kerül bemutatásra.

A PUMA a legnagyobb hagyományokkal rendelkező sport lifestyle márka motorsportok területén, a tűzálló technológia kifejlesztése pedig forradalmasította a vezetők versenyruházatát azáltal, hogy dramatikusan csökkentette a ruha súlyát miközben megtartotta annak optimális biztonsági és kényelmi funkcióit. A PUMA folytatja a Scuderia Ferrari ellátását a legújabb technológiai innovációkkal a csapat és versenyzők ruházatához, így biztosítva, hogy Fernando Alonso és Felipe Massa képesek legyenek versenybe szállni a hőn áhított világbajnoki címért az egyik legkönnyebb és legbiztonságosabb versenyruházatban a Forma-1-en.

Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke szerint: - Egy nagyon sikeres együttműködést folytattunk a PUMA-val az elmúlt hat évben, és nagyon örülünk, hogy ez hosszú távon is folyatódni fog. A termékdesign, a versenyruházati technológiák fejlesztése iránti elköteleződésük páratlan az iparágban, és továbbra is lenyűgöznek minket. Érthetően a Ferrari ruházat és cipők egy fontos üzleti terület számunkra, ami nem is lehetne jobb kezekben. Várakozással tekintünk további évek közös munkájára a PUMA-val.

Jochen Zeitz, a PUMA AG elnök-vezérigazgatója elmondta: - El vagyunk ragadtatva, hogy folytatni és elmélyíteni tudtuk partneri együttműködésünket a Ferrarival. Mindkettőnk számára nagy előnyt jelent mind kereskedelmi, mind imidzs szempontjából, hogy kiterjesztjük kapcsolatunkat az autóipar legtekintélyesebb márkanevével és a legnépszerűbb, valamint legsikeresebb Forma-1 csapattal. A Ferrari logóval ellátott termékek fejlesztése eddig nagyon sikeres volt, és a következő évek tervei is hasonlóan izgalmasak. Minden tekintetben ideális partnereink a motorsportok területén.

Videók