F1: arculatváltás készül, új logó jöhet - kép

El szeretnének távolodni Bernie Ecclestone stílusától.


A napvilágot látott tervekből arra lehet következtetni, hogy a Forma–1 új tulajdonosa arculatváltásra készül.
 
A Liberty Media idén év elején vette át teljesen a Forma–1-et, s azóta minden téren igyekszik megreformálni azt. A tévés közvetítésekben, az új szurkolói zónákban, a közösségi médiához való viszonyulásukban már észrevehető változás, de már a szabályok alakítása terén is nagy fába vágták a fejszéjüket. A jelek szerint pedig a marketingrészletekre is ügyelnek: új logót, logókat terveztek a Forma–1 számára.
 
Ez abból derült ki, hogy a múlt héten három F1-es logótervet nyújtottak be az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatalánál levédetésre. Mindhárom megoldás tartalmazza a „Formula 1” feliratot, és valamennyi jelentősen eltér a jelenleg használt verziótól.
 
 
A jelek szerint a Liberty arculat terén is megújulni tervez, valamint függetlenedni, elhatárolódni Bernie Ecclestone korszakától. Az mindazonáltal egyelőre nem világos, pontosan mik a tervek a három logóval, s valóban a jelenleg érvényben lévőt kívánják-e lecserélni, vagy más, kereskedelmi és marketingcélokra tervezték őket.
 
 
A Forma–1 jelenlegi logója egy dőlt, fekete F betűt, egy fehér 1-est, valamint a sebességet szimbolizáló piros jelet tartalmaz. Évtizedek óta használja a királykategória, mostani formájában 2003-tól van hivatalosan is levédetve Európában.
 
 

Videók